Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Oldalak

2008. 05. 20.

Ma lazítok...

Horgásztam a hétvégén,csak úgy évente egyszer...

Már nincs időm ilyesmire,de tesóm,és barátunk azt mondta,horgásszunk egyet.
Kaptam az alkalmon,és lementünk a Balcsira,Szepezdfürdő alá,az Ajkai tábor allatti részre.
Nagy eredmények nem voltak,de sok angolnát láttam elpusztulva?????????
Mintha már pár éve nem telepítenének angolnát,akkor hogy a fr...ncba van mégis ?
Csak ugy büzlött a part a döglött angolnáktól.
Mindjárt megnézem vajon milyen fotót csináltam róluk,ha valakinek a gyomra nem birja,addiig forduljon el...



Jön mégegy

Ez lehet hogy ugyanaz...csak másik oldalról



Ez már szebb látvány,vadregényes táj a parton.....




Feszült figyelem a horgász arcán,lesz hal nem lesz hal ,ej azért bevágok,legalább egy kapást imitálok.....legalábbis ezt látom...

A lényeg két bot és a horgász...a hal az nem érdekes...

Nicsak,azért a szákban egy sütésrevaló akad...


Magány...

Pillanatkép a vizről......


Kitekintő a hegyoldalra...

Nekem ez a fotó érte a legtöbbet,mivel halat nem eszem,igy a Szepezdfürdői Sebestyén-villát kaptam lencsevégre,mert fotósnak a fotózás a vétke...
De azért a tarsolyomban akadnak más képek is, nem is olyan régen Keszthelyen jártam,és a kastélyparkban ezeket is láttam...


Szintén halak...mival a Balatonban ilyenek tudtommal nincsenek.

Diszpontyok...

És az ivadékok...

Kicsit a víz zavaros...


Egész csapat az apróságokból...


Ezzel vége a sorozatnak.A képek jók,de a sör otthon jobban izlett.Ugyhogy a kresz táblák alapján hazahajtva "Araszolva" büntetések elkerülve,egy jó kávé mellett,kényem kedvem szerint a számítógép elé ülve kiszedem ami publikus lehet.A varik meg maradjanak ma a fiókomban.
imreimre


Nincsenek megjegyzések: