Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Oldalak

2008. 05. 09.

Fontos ez a nap...Nekem,Családomnak....

Polányi Passio Ahogy tegnap este láttuk...........


Ma Istenigazából kirughatnék a .........no de hová???????????

2008.05.09. 14:19 imreimre

Megkaptam amit vártam-nem vártam.


Éjféltől nyugdijas bébicsősz lettem........se munka se posztó....egy -két üres igéret,és nem szembe hanem méllémnéző elrévedt szemek,bizony nem kellenek a munkáskezek.....
Mondjátok Nálatok is igy van? elhuzták bányászkoromban a mézesmadzagot,jó kereset,jó nyugdij,aztán leépítés jött sorba,a bánya után mehettem nyugdijba 17 év mulva. Mi történt?
Azok a szép bányaévek uránbányaévek mind egy tollvonással eltüntek mint az igéret,jó nyugdijad lesz uránbányász! köpd ki lelkedet,tüdődet,majd gondodat viseljük,utolsó utadon koporsódat temetőbe elcipeljük...jön a bányászkórus,és zúg utoljára a himnusz.......érted.
Summa summárum a jó keresetü éveim az enyészetnek.Megkapom húsz évre visszamenőleg átlagom,bányaéveim ugyanezért bánhatom.Szóval ilyen változások mellett amiket én csak igy átéltem,azt mondom csak a könnyebb végét ezentul a munkának,ne dolgozzak hogy apró pénzért gyötörjön a bánat.
Van viszont ami vigasztal elöttem egy víg asztal.Sok-sok vari hever a fiókomban .ugy gondolom egyet fel is dobok azonnyomban. Nektek is jó,mert ezek totáljó varik,nekem is jó mert hogy ugymondjam közben én is kitöltök egy-két totáljó varit.és a szerencse mindig azzal jár,aki állandóan kisérti,és ritkán azzal aki ezt nem is érti.
imre2x

Most nézzünk egy kis tippmixet,de szóljon az akinek más is jólesne,pl.hatos-hetes-ötös-lotto,vagy keno vagy akármi ami a szerencsével kapcsolatos,segítek amint a hivatali ügyeim lezárom./Nyugdijazás/Nincs regisztráció,beirod bánatod,a választ 24 orán belül ugyanott láthatod.Vagy itt kint.

Tiz eseményből hat eseményt eltalálsz,húsz db négyes kötés kell.Egy telitalálatot bíztosít.

1 2 3 7 : 1 2 4 8 : 1 2 6 9 : 1 3 5 9 : 1 3 8 10 :

1 4 5 7 : 1 4 9 10 : 1 5 6 8 : 2 3 4 5 : 2 4 6 10 :

2 5 6 7 : 2 5 8 9 : 2 7 8 10 : 3 4 7 10 : 3 4 8 9 :

3 5 6 10 : 3 6 7 9 : 4 6 7 8 : 5 7 9 10 : 6 8 9 10 :


Ez a vari akárhogy is nézitek,megengedi ,hogy bárhol tévedhettek a tippeket illetően négy meccset.Természetes,hogy minden ilyen típusú varinál nem szentirás,hogy pont hat meccset találj el.Mert eltalálhatsz többet is,igy több nyertes szelvényed lesz,de eltalálhatsz kevesebbet is, ami pech,de nem a vari hibája,és nem a Tiéd kedves barátom,mert mi mindannyian arra törekszünk,hogy nyerjünk,hanem a játékosok hibája,vagy szerencséje,mert a játék arról szól ,ki tud többször túljárni az ellenfél eszén. mivel mi külső szemlélő fogadók vagyunk,hát ebbe nem tudunk beleavatkozni. Ezért kell ez a vari meg a többi vari,hogy latolgasd,mit tudsz megfogni,vagy mi a rizikó,mennyit áldozol maniban,mennyit tudsz kaszálni a Szerencsejáték Rt mezsgyéjén.
Most gyorsan abbahagyom mert lányaim sorban állnak mögöttem,ők is akarnak valamit.
imre2x

Egy apró videot beteszek ,ha tudok: ez a bucsuztatóm.





Most még egy kis képet,és varik ,képek együtt.
Mai napon ennyi elég lesz.
imreimre

Nincsenek megjegyzések: