Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Oldalak

2008. 06. 26.

Nekrolog a Tangóhoz


Elérkezett egy nap,

amit amióta Tangó játék megjelent vártam,
mindenki nézze el nekem mikor azt mondom már a megjelenés napján ez a játék halott volt,és és most bevégeztetett.
Én aki szeretek játszani,variációkat készíteni,megmondom azért gondoltam ezen játék bukását,mivel itt nem választhattam számokat.
Minden más játékban kifejezhetem EGO-mat,
itt viszont mint egy bárgyú bornyú,csak leshettem szerencse kisér vagy se.
Maga a játék is nyögvenyelősen indult,mindenféle nyerő játékot párosítottak hozzá,de jó magyarok lévén nekünk vérbeli játékosoknak ez nem izlett,és pár hónap után visszavettek a promócióból,levették 37 számra a kihúzandó számokat,és ha nyersz nyersz,ha nem akkor nem.Ezáltal elismerték,hogy a játék kifútó játék,csak túl sok szelvényt gyártottak le,amit el kellett sózni.
Akció kettőt veszel hármat kapsz,meg hasonlók se mentették meg ezt a játékot.Nagyon sajnálom.
Akad nekem is játékom lottóra,egészen más,de egyelőre magamnak tartom meg mivel túl sokan keringenek a husosfazék körül,nem szeretném az ötletem túl korán piacra ejteni,bagóért.Nem első eset egy játék vége,korábban is volt hasonló,meg lesz is,de nem mondom melyikre tippelek,mivel még ünneprontó lehetnék.
Amugy a magyar szerencsejáték alapjában véve és egészében jó.Ezt mint hivatalosan is laikus irom,mert eléggé sokféle játékra készítek variációkat,és szivesen is játszom.De van még egy-két játék,amit nagyon elkerülök,és az érzésem az,hogy többnyire mások is elkerülik.
De Erről majd mások döntése után irok nekrológot.
Tény,létezik még hasonló,mint a mai utolsó TANGO.
üdvözlettel Imreimre
Fájdalomdijként keresek egy jó varit,amit az Szrt is hasznosíthat,mindössze száz szelvény szükséges az ötöslottón egy db nyerő találathoz,ami ugye legalább egy db.kettest jelent,de minden lehetséges...Mivel mind a kilencven szám játszik.Sose lesz a világon olyan öt szám kihúzva,amiből egy kettest nem tudna biztosítani a variációm...Sajnálatos módon felkerült a vari az elejére.

Nincsenek megjegyzések: