Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Oldalak

2010. 09. 17.

A Panos verseny megnyerése

Kedves látogatóim !

Bizonyára feltűnt, hogy kicsit elhanyagoltam a blogom, és a varik feltevését.

Egyetlen oka volt , ami nekem ismét sikerült, mégpedig a Panoramio.com fotósoldal márciusi világversenyét megnyertem.

Lejjebb láthattok egy fotót, és én azt tippeltem magamban , hogy azzal nyerni fogok. Nem jött össze. Viszont , amit esélytelennek tartottam , az itt van szőröstül bőröstül, és első helyet érdemelt ki, a Scenery kategóriában , maga mögé útasítva nagy neveket , akik bizony jó ismerőseim, és már voltak szintén elsők.

Ime a fotó, ami most a diadalutját járja...

A címe , kicsit kacifántos , de angolul kötelező, magyarul ajánlott megnevezni a versenyfotókat :

The mall's windows . . . . A pláza kivülről...March 2010 Geotagged Photo Contest Winners- First Prize- Scenery Category

Elérhetősége a neten :

http://www.panoramio.com/user/771084/tags/**March%202010%20Geotagged%20Photo%20Contest%20Winners-First%20Prize-%20Scenery%20%20Category**

Természetesen , ezek után majd következik jó pár variáció is , mert sokan keresik a varikat.

Természetes, ezt a kis fotósoldalt még bővítem esetleg pár szép fotóval , ami szintén saját, és érdeklődésre számot tarthat.

Kevésbé nézegetik ugyan , de nekem egy kedvenc fotóm , Csongrádon készült.

A címe : Párosan szebb a csónak.

Elérhetősége a neten :

http://www.panoramio.com/photo/20940987

Jó képnézegetést kívánok mindenkinek, és kedves kommentelőimnek , megköszönöm a bíztatást, és a gratulációikat is.

Üdvözlettel , Imre Lakat


Nincsenek megjegyzések: