Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Oldalak

2010. 04. 14.

Eddig ismeretlen összefüggések ismertetése Lakat Imrétől...A Varik párban járnak...

Eddig ismeretlen összefüggések ismertetése Lakat Imrétől...A Varik párban járnak...


A Varik párban járnak....

Most felteszek három fotót, amennyiben sikerül... Az első két fotó egy-egy sima variációt mutat be. Ha akárhol látjátok, már csak legyintetek, mert a mai napon tudtommal csak 45 szelvény, nálam is kevesebb már, de amikor az elméletet kiagyaltam, akkor még ennyiből tudtam előállítani.

Az érdekessége, ha meglátjátok, sose gondolnátok, hogy ez a két vari szorosabban kapcsolódik egymáshoz, mint bármelyik hegesztés, vagy a jegygyürű által összefűzött két személy, akik házasokká lettek nyílvánítva. Ugyanis azok elválaszthatók... Ezen varik meg soha, mert egymást kiegészítik vagyis egyiket a másikból le lehet vezetni, meg fordítva is. Az elmélete is egyszerű...

Tudni kell, ha hibapontos a vari, a párja szintén hibapontos... Viszont a feltételeket mindig teljesíti .

Megpróbálom betenni. A fotók kimenthetők, és nagyíthatók.

Ha eddig valaki úgy gondolta mindent tud a variációkról, akkor most már gondolhatja, hogy ez még nem volt ismert.

Sajnos nem mindegyik variációra lehet alkalmazni, ezt elárulom előre. Később a pontos meghatározását is felteszem, mivel annak segítségével rögtön megtalálod mit is keresel, amikor az egyik variációból szeretnél egy másikat készíteni.

Alkalmazható a minimumgaranciás változatokra, kivétel nélkül. Viszont többesélyes varikra , amiket csak általánosságban tudsz meghatározni, azokra nem. A két alanti variációról az életben nem gondolnád, hogy a fentebb közölt varik hasonmása. Azt se gondolnád, hogy amíg világ a világ, ezek a varik párban járnak.

Egy regionális televizióban ezek be lettek mutatva. De olyan csekély volt a visszhangja, hogy nem erőltettem az ismertetését a továbbiakban. Viszont rájöttem a blogom kiváló alkalom , hogy széles körben ismertté tegyem. Arra kérek mindenkit, inkább várja meg, amíg megint felteszek ilyen varipárost, mintsem önnállóan nekiveselkedjen, mert ahhoz először az elméletét kéne a kisújjából kirázni.

Tudom, akadnak olvasóim, akiknek már nem új, egy elejtett mondatból én le tudom vezetni a ki nem mondott gondolatokat is.Természetes is, hiszen a fejlődés külön utakon is lehet azonos , főképp ha az elméletet másként leírni nem is lehet.

Nagyjából sikerült egy szintre hoznom a ét fotót, igaz egyszer el is tünt az egyik.

Most ennyit kívántam betenni, mert láttam az értetlenkedést, hogy nehezen olvasható az előző variáció. Most lefotóztam,és így jobb a minősége is.

Mindenkinek jó ötletelést, és összehasonlitgatást kívánok. Ennél az egyesített variációnál a keresztrejtvényszerű ábrában már a színek és a számok , mind az egyik, illetve a másik varihoz tartoznak.

Jó hétvégét. Apropo .. az elmúlt héten többször bejöttek a tippjeim. Amit legutoljára közöltem, olyan sort vettem ki, ami nyertes volt.

Üdvözlettel , Imre Lakat.

Nincsenek megjegyzések: