Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Oldalak

2008. 02. 08.

Végre Péntek,Hétvégre...

Biztatónak egy Őszi-Téli képpel spékelem üdvözletem.

Szia Kedves barátom !
Gondolom máris megpróbálom elhelyezni a lapodat,csak nem okozhat ez problémát.

www.azvagyamitmegeszel.net

Nos ezt a reklámot láttam már máshol is,momentán rájöttem most egy várandós kismama kocsiján láttam,eddig nem jutott eszembe ,hogy mit takarhat...
Gyors vagyok ,mint a villám,és pontos mint összes varikám,amiket hosszú évek folyamán kiötlöttem.Mondanom se kell,ezek a szülemények a legjobbak a fellelhetők közül,de ilyen nyiltan nem nevezem meg,hogy melyek,amikkel én tartom a világelsőséget.De nem ez a lényeg,a lényeg ,hogy innét mindenki megtalálhatja variját,és ha épp nincsen fenn amit keresne,akkor irhat nekem egy rövid lényegretörő mondatot,és vagy beirom ide,vagy elküldöm email-ben a címére..ez a járható ut... Mindenesetre vére péntek,végre hétvége egy egész hétvégre...Imreimre.

Nincsenek megjegyzések: